Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Giveaway

Terima Kasih Peserta Giveaway Pertama Syaza : Teka Tong ESP Shaklee

Alhamdulillah, giveaway pertama dah selesai . Giveaway pertama; teka tong ESP Shaklee yang mana ada ESP sebenar. Syaza ni memang setia dengan ESP sejak dari 2017.  Kenapa Banyak Sangat Tong ESP Syaza? Syaza Guna ESP untuk apa? Syaza guna awalnya untuk kulit . Sebab kulit Syaza dulu penuh parut hitam kesan dari masalah jerawat yang sangat banyak! Banyak dah tong dia kat rumah ni. Yang tunjuk dalam gambar giveaway , adalah sebahagian darinya saja. Banner Giveaway Pertama Syaza -- Gambar dari kabinet dapur :) Sebab dah banyak dan tong dari Shaklee termasuk botol-botol semua jenis biodegradable dan kedap udara , so Syaza guna untuk buat benda lain. Selain dari berguna letak benda lain tu, ianya juga free cost marketing. Orang datang rumah, ESP di mana-mana.