Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Vertigo

Testimoni Vivix Shaklee & Masalah Vertigo

"Mak saya vertigo. Dah macam-macam.. pergi sensei, homeophaty, hospital masih tak settle. Lastly saya bagi Vivix dekat mak. Alhamdulillah lepas 3 botol mak dah sembuh dari vertigo. Sekarang mak maintain vitamin biasa je. Kebas tangan mak pun dah kurang. Alhamdulillah," - Faedzah DAPATKAN VIVIX HARI INI HARGA SEBOTOL VIVIX : 1 BOTOL (150 mL)  RM 475.00  - Sesuai Penggunaan Sebulan CARA PENGGUNAAN  : Untuk orang dewasa sahaja. Ambil 1 sudu sehari bersama makanan dengan campurkan ke dalam minuman kegemaran anda atau di ambil begitu sahaja. DAPATKAN HARI INI : Hubungi Syaza di talian 0187684817 untuk order Shaklee ( klik di sini untuk order ) Disclaimer :  Ini adalah testimoni peribadi. Hasil berlainan mengikut individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan atau merawat apa jua jenis penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi 0187684817. Dapatkan konsultasi pihak berwajib untuk masalah kesihatan anda. Baca S...

Lepas Kenal Vivix, Masalah Vertigo Hilang

Kagum dengan pengakuan yang diberikan Puan Rafizah Rahim. Dalam diam, Puan Rafizah alhamdulillah dah berjaya atasi masalah Vertigo selepas gunakan Vivix Shaklee. Apa itu Vertigo? Vertigo adalah keadaan di mana sesiapa yang kena akan merasakan seperti sedang berputar macam naik roller coaster, malah turut bercampur bersamanya, rasa nak muntah dan loya! Si penderita sendiri takut nak bergerak. Sebab memang pening dan rasa berpusing di sana sini. Dr Kuljit Singh, Pakar Telinga, Hidung dan Tekak (ENT) di Pusat Perubatan Prince Court menyatakan bahawa, sebenarnya ini adalah simptom pening kepala yang berpunca dari ketidakseimbangan yang berlaku di dalam telinga . Fakta : Telinga, hidung dan tekak, 'duduk' di dalam satu 'aliran' carta organ yang sama. Sebab itu kalau perasan, kalau kita selesema, telinga pun akan jadi tak boleh dengar dan tekak akan sakit! Vertigo yang melibatkan kecederaan di kawasan neurologi dan otak, bukan sahaja bagi kesan peni...