Syaza penggemar makan makanan pedas. Tapi pedas Malaysia dan Indonesia je. Pedas Korea yang Samyang and the geng tu, I tak tahan. Hehehe. Hujung sudu pun belum tentu mampu habis. Setakat pedas Malaysia tu ok la and pedas dari negara seberang pun apa kurangnya. Lagi pun dulu masa belajar degree di USM Pulau Pinang, Ayam penyet tu la menu harian lepas balik kelas. Bertambah-tambah sambal makcik tu! Sedap giler. *kredit gambar cover kepada supermeng.blogspot.com Si kecik makan nasi goreng dia je penuh portion banyak giler siap bungkus, Ibu dia makankan hahahaha But this time, sejak duduk Bangi ni selalu jugak la lalu lalang dekat depan Rumah Makan Cibiuk Kajang tu yang tepi tol tu hihi. Lepas tu pernah tengok ada sorang Maharaja Lawak, peserta dia yang entahlah siapa tah nama dia lupa la, haha, pernah review Cibiuk ni. Di tambah lagi dengan suami cerita tentang kesedapan Cibiuk lepas boss dia belanja makan. Maka, Syaza pun ajaklah suami makan di sini pada suatu hari itu...
Shaklee Independent Distributor / Agent / Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi. Berpengalaman sejak tahun 2017. Berdaftar sebagai Vitamin Syaza Enterprise. Sentiasa ada Ready-stock. Penghantaran ke rumah anda secara PERCUMA! Penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia. Shaklee COD Bandar Baru Bangi, Kajang, Putrajaya dan Semenyih. Konsultasi pengambilan vitamin diberikan. Set Hamil. Set Berpantang. Set Bersalin. Set Menyusu. Vivix Shaklee. YOUTH Shaklee.