Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Testimoni GLA Complex

Period Lari Punca Susah Nak Hamil

Period atau haid ni adalah waktu di mana, kita keluar darah sebab tidak berlaku perlekatan embrio di dinding rahim kita. Begitulah penjelasan jika tak secara saintifik.  Sebab tu, bila kita miss period, bagi yang dah berkahwin, kita seronok! "Eh, dah seminggu aku tak period nih, jom la beli UPT nak check, entah-entah pregnant," Bila kita tak period dalam jangka masa yang sepatutnya, kemungkinan besar telah berlaku lekatan di dinding rahim kita menyebabkan dinding rahim tidak 'pecah'.  Persoalan di sini, kalau kita tak ada kitaran period yang betul dan teratur, macam mana kita nak pastikan yang kita ni dah miss period atau belum? Maksud period tak teratur di sini ialah : Datang lebih sekali dalam sebulan (jarak dekat atau jauh) 2 Bulan sekali atau lebih baru datang Kejap-kejap period Period-stop lepas tu period balik Bulan lepas awal, bulan ni hujung Dan macam-macam lagi pattern period tak teratur ni! Jadi, bila period kita susah terat...

Testimoni Ikhtiar GLA Complex : Berjaya Hamil Selepas Lama Menunggu

Bagi wanita yang sudah berumahtangga, memiliki cahaya mata adalah antara perkara terindah bagi diri mereka. Ia bukan sahaja dapat membuat sesebuah rumahtangga bahagia, malah, anak adalah saham dunia dan akhirat. Namun begitu, masalah haid tak teratur kadangkala menyumbang kepada timbulnya masalah kesuburan dalam kalangan wanita. Kerana itu dalam Set Kesuburan Shaklee ada dimasukkan sekali didalamnya, vitamin bagi mengawalatur dan membantu masalah haid tak teratur. All in one! Hari ini Syaza nak share kepada semua testimoni haid kembali teratur selepas berikhtiar menggunakan GLA Complex dari Shakle yang akhirnya atas izin Allah membawa kepada kehamilan yang lama di nanti. 1. Perkongsian dari Farah Eliana : Haid Teratur Hamil 5 Bulan "Saya TTC anak pertama , both consume Set Subur . Consume 3 bulan, lekat . GLA Complex, Vitamin C, Alfalfa, B-Complex. Husband amik Vitamin E dan Zinc Complex. Masa tu Zinc ada lagi. Second baby TTC, saya detox dulu. Anak sulung setahu...