Period atau haid ni adalah waktu di mana, kita keluar darah sebab tidak berlaku perlekatan embrio di dinding rahim kita. Begitulah penjelasan jika tak secara saintifik. Sebab tu, bila kita miss period, bagi yang dah berkahwin, kita seronok! "Eh, dah seminggu aku tak period nih, jom la beli UPT nak check, entah-entah pregnant," Bila kita tak period dalam jangka masa yang sepatutnya, kemungkinan besar telah berlaku lekatan di dinding rahim kita menyebabkan dinding rahim tidak 'pecah'. Persoalan di sini, kalau kita tak ada kitaran period yang betul dan teratur, macam mana kita nak pastikan yang kita ni dah miss period atau belum? Maksud period tak teratur di sini ialah : Datang lebih sekali dalam sebulan (jarak dekat atau jauh) 2 Bulan sekali atau lebih baru datang Kejap-kejap period Period-stop lepas tu period balik Bulan lepas awal, bulan ni hujung Dan macam-macam lagi pattern period tak teratur ni! Jadi, bila period kita susah terat...
Shaklee Independent Distributor / Agent / Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi. Berpengalaman sejak tahun 2017. Berdaftar sebagai Vitamin Syaza Enterprise. Sentiasa ada Ready-stock. Penghantaran ke rumah anda secara PERCUMA! Penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia. Shaklee COD Bandar Baru Bangi, Kajang, Putrajaya dan Semenyih. Konsultasi pengambilan vitamin diberikan. Set Hamil. Set Berpantang. Set Bersalin. Set Menyusu. Vivix Shaklee. YOUTH Shaklee.