Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Shaklee Baby

Shaklee Baby : Mandian Bayi Organik

Mak, ummi, ibu, bonda and ape je la gelaran korang kan, teruja tengok Set Mandian Baby from Shaklee ni! 🌸 .  Untung siapa pergi talk esok, dekat Sunway!! Dapat rasmikan Shaklee Baby ni. Set mandian bayi dari Shaklee, hehe .  Satu (1) ticket, boleh dapatkan satu (1) set. Tunggu masuk Malaysia officially je ni, pastu bolehlah mak mak tu dapatkan hehe .  Ni exclusive offer sape g talk esok, dengan satu (1) ticket boleh dapat satu. Dapat dengan diskaun besttt okeh! 😍 .  And of course main point dia nak sedut ilmu esok. Pasai postnatal & prenatal. Kehamilan & berpantang. Topik feveret perempuan~ .  Bapak bapak pun kena amek taw sekali, mudahkan keje mak mak 😁 .  "Talk pasal ape?" Bawah ni details dia, ⤵️ .  Topic : Holistic postnatal and prenatal care to support your baby's healthy grow Speaker : Dr Sonhee Park, Senior Research Scientist Shaklee Corporation Venue : Shaklee Home Office, Sunway 😍 Fatin ...