Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Testimoni Set Gastrik

Gastrik Sampai Tak Boleh Bangun

Testimoni ESP Shaklee : Tok Tak Kena Gastrik Dah "Sakitnya perut tok ni, gastrik!" "Hari ini Ena nak share. Pasal  gastrik , ni kisah benar ni. 2 minggu lepas, Ena balik kampung, adik nak kahwin. Hari pertama Ena balik tu, atok Ena yang Ena panggil, Tok, dah 3 kali kena serangan  gastrik ! Gastrik  yang tahap dah teruk: ☹️  Tak boleh bangun ☹️  Tak boleh bercakap ☹️  Muka berkerut ☹️  Pucat tahan sakit Dah minum Gaviscon, dah minum 'susu' Magnesium yang doktor bagi, tak jalan.  Kalau nak tahu, Tok ni jenis tak minum susu. Esoknya, hari kedua, Ena bagi Tok minum ESP dari Shaklee. Tak berani nak bagi masa hari first tu. Ena, bagi cuba je ( 😃 ). Tak sangka Tok kata, "Sedap!" Petang, bagi lagi. Sehari 2 kali. Alhamdulillah, sampai hari kelima, Ena ada di kampung (sepanjang itulah Ena bagi Tok minum ESP Shaklee ), Tok tak kena  gastrik   dah," Ena Order Shaklee hari ini : Klik...

Bertahun-tahun gastrik, kini ESP jadi penyelamat!

Bye-bye gastrik! Testimoni ESP Shaklee : Selamat Tinggal Gastrik! "Hi, assalamualaikum. Saya Natrah Mohamed, dari Bangi. Natrah penghidap gastrik sejak dari zaman sekolah rendah lagi. Bertahun Natrah menderita gastrik dan angin ! Gastrik dari zaman sekolah rendah lagi Kalau nak tahu, Natrah kenal ESP waktu sejak Natrah mengandungkan anak yang ke-2. Mulanya Natrah ambil untuk kurangkan diabetes (GDM) yang Natrah dapat time mengandung haritu. Alhamdulillah, minum ESP, ikhtiar dengannya, bacaan gula turun ke paras normal. Dan, yang best-nya, masalah  angin  Natrah berkurang, Natrah semakin perasan,  gastrik  tak macam dulu; kurang menyerang. Malah, sekarang ini (waktu Natrah beri feedback ni) tiada lagi  gastrik  dah. Alhamdulillah!" Natrah Mohamed, Bangi Order Shaklee hari ini : Klik  sini  untuk order Fatin Syaza, Fully Breastfeed Mother, Certified Shaklee Distributor, Pengedar Shaklee Malay...

7 Cara Mudah Hilangkan Angin dan Sebu Perut

Woah! Assalamualaikum semua. Fresh start untuk bulan Ogos. Bulan kelahiranku. Dan semestinya bulan kemerdekaan negara kita. Mana lagi penting, negara merdeka atau Syaza lahir bulan ni? 😍😋 Ok, today Syaza nak share tentang tips mudah cara nak hilangkan angin dan sebu perut. Siapa kat sini yang kadang-kadang atau kerap kali bila salah makan mulalah rasa susah kentut, perut tak selesa macam kembung je? Boleh angkat tangan sikit, nak tengok siapa yang macam tu? 🙋 Pedih woo sakit camni 💔😣

Set Gastrik Shaklee (Fungsi beserta Harga)

Hai semua! Siapa dekat sini ada gastrik? Seksakan ada gastrik ni. Tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang. Ha, dah macam orang bercinta pulak. Tapi memang tu hakikatnya. Serba tak kena bila gastrik menyerang. Apa pun tak boleh buat. Sekali dah kena, al-jawabnya lepas daripada 'sekali tu' memang mendapatlah (selalu kena).  Dah cuba banyak ubat doktor, susu gastrik, magnesium, beli kat farmasi, semua tak jalan! Even nak puasa pun tak larat. Bayangkan setiap 2 jam je dah lapar. Stress! Kalau waktu kerja tu naik segan dah, asyik mintak Emergency Leave (EL) je. Yang student pulak, ha, muka kita sajalah naik nama tak datang kelas. 😧 So, apa itu gastrik? Gastrik atau gastritis ini adalah sejenis radang pada lapisan dinding perut. Perut kita ini, secara semulajadi ada satu mukus atau pun bahasa mudah dia pendinding untuk lindungi perut kita dari keasidan sesuatu makanan. Apabila, mukus pendinding tadi mula terhakis, maka, terjadilah radang pada lapi...