Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Pengalaman Bersalin Caesarean

Pengalaman Bersalin Czer Hospital Kluang

Dah hampir setahun baru nak share pengalaman czer di Hospital Kluang yer Syaza, hehehe. 21 Mac  2019, haritu genap setahun Syaza undergo caesarean atau kita selalu panggil dalam bahasa mudah ejaannya, czer.  Nama penuh Hospital Kluang tu ialah Hospital Enche Besar Hajjah Kalsom. Kluang ni tempat tinggal keluarga Syaza. Disebabkan nak berpantang dengan mak, jadi Syaza plan beranak dekat Kluang. Tak sangka juga taw rupanya Hospital Kluang ni sangat selesa! Macam private hospital. Katil yang Syaza duduk tu, ada semua kelengkapan, almari sendiri, bidai sendiri, kipas sendiri. Semua sendiri. Even air panas, nurse akan hantar setiap hari di setiap katil. Tak perlu nak minta pun.  Gambar ni di ambil oleh suami, sebelum gi tanya dekat guard tu hehe.  Yang lagi best, bilik air ada dekat setiap section. Memang tak payah nak jalan jauh-jauh macam hospital lain, yang bilik airnya nun kat hujung. Nasiblah kalau dapat hospital bilik air kedekut, epas tu duduk kati...